Опис досвіду роботи керівника гуртка «Забава»
Іопи Олени Миколаївни
Вважаючи особистість пріоритетом педагогічної діяльності,
навчаю своїх вихованців не тільки творити прекрасне, а головне - любити і шанувати
людей, Батьківщину, поважати старших.
Найголовнішим завданням для себе вважаю навчити дітей мислити самостійно
і творчо, зробити все, щоб дитячий талант розквітав з перших шкільних років.
Щоб гуртківці не тільки засвоювали певні знання, а й проходили школу громадянськості,
щоб кращі риси людської душі були притаманні їм протягом усього життя.
Мій досвід
базується на науково-методичному фундаменті, містить передові педагогічні ідеї,
власні знахідки й напрацювання. Впродовж останніх років працюю над проблемою «Розвиток творчої особистості
під час занять у гуртку аплікації «Забава»». Підвищуючи свій професіоналізм, намагаюся орієнтуватися в
широкому спектрі сучасних інноваційних проектів, ідей, напрямків,
використовувати найефективніші освітні технології, впроваджувати новітні педагогічні
технології, які гарантують реалізацію творчих здібностей, розвивають мислення та пізнавальні інтереси дітей.
На кожному занятті проводжу вирішення проблем і
проблемних ситуацій. Цей вид роботи формує соціально - творчу, соціально -
активну особистість. Вважаю, що оволодіти навчальним предметом - означає
навчитися розв’язувати не лише передбачені навчальною
програмою завдання, а й
такі, що потребують певної незалежності мислення, творчих пошуків,
оригінальності, винахідливості. Саме для розвитку творчого мислення дітей застосовую різні типи завдань,
вправи на розвиток уміння висловлювати здогад, припущення.
Навчальний процес стараюся зробити осмисленим, творчим, активізувати
пізнавальну діяльність вихованців. На занятті створюю умови, при
яких у дітей найбільш раціонально і продуктивно розвивається мислення.
Намагаюся розвивати дитину в цілому як особистість, навчаю її працювати
творчо, вести пошукову роботу, думати і висловлювати свої думки, обґрунтовувати
міркування. У своїх висловлюваннях
гуртківці
використовують такі вирази: «Я вважаю»..., «На мою думку...», «Я гадаю...», «На
мій погляд...», «Я припускаю...», „Я не впевнений, але мені здається...",
«Подумавши, я прийшов до висновку...».
Творчі завдання
викликають в дітей велику зацікавленість. А саме це має бути закладено в основу навчання
молодших гуртківців. Тільки цікавість породжує бажання пізнати світ і самого
себе.
Протягом
навчального року проводжу відкриті заняття, масові заходи . Велику увагу приділяю організації
самостійної і творчої роботи на занятті. Постійно привчаю гуртківців до
самоконтролю і взаємоконтролю, а тому парна і групова форми роботи стали невід'ємною
частиною кожного заняття, які дають можливість донести навчальний матеріал до кожної
дитини, адже вони, на мою думку, навчаючись самі, навчають інших.
У своїй роботі
формую вміння вчитися – здатність аналізувати пройдений матеріал, порівнювати, визначати
головне, знаходити причинно-наслідкові зв’язки. Гуртківці на моїх заняттях - активні учасники навчального
процесу, а тому мають хороші знання і уміють застосовувати їх за
межами нашого закладу.
Мої гуртківці неодноразово брали участь у виставках
в БДЮТ, Будинку культури, в районних конкурсах та виставках. Головним досягненням вважаю, що ми
стали соратниками, родиною, і мій авторитет не нав’язаний, а насамперед визнаний дітьми.
Характеристика
Іопи Олени Миколаївни, 1964 року народження,
керівника гуртків
Нехворощанського Будинку дитячої та
юнацької творчості, жительки с. Нехвороща
Новосанжарського району
Полтавської області
Іопа Олена Миколаївна працює в
Нехворощанському Будинку дитячої та юнацької творчості з 2004 року.. За період педагогічної роботи виявила хороші знання
як керівник гуртків. Олена Миколаївна
захоплена професією педагога, любить
дітей, гуманно ставиться до них. У роботі виявляє творчість, ініціативу .
Вимоглива до себе і до гуртківців,
справедлива, тактовна, чуйна, вміє володіти собою. За період роботи в
Нехворощанському БДЮТ зуміла сформувати в більшості дітей міцні уміння й
навички, забезпечує умови для розвитку творчих здібностей учнів. Її вихованці –
неодноразові переможці в районних конкурсах.
Під час роботи гуртка намагається
здійснювати індивідуальний підхід до дітей з урахуванням психолого –
фізіологічних та вікових особливостей. Розвиває в гуртківців активність,
ініціативу. Постійно дбає про підвищення свого професійного рівня.
Доброзичлива, чуйна у ставленні до дітей і
колег, готова завжди прийти на допомогу, принципова. Старанно виконує розпорядження
адміністрації. Скромна, чесна, ввічлива. Користується авторитетом серед
педагогічного колективу, вихованців, батьків гуртківців.
15. 12. 2015 р.
Директор
Нехворощанського
БДЮТ підпис Т. Ф. Лещенко
Немає коментарів:
Дописати коментар